Шановні батьки!
Під час вимушених канікул (карантин) рекомендую виконати завдання за бажанням.
3 лютого
1. Випиши з тексту слова за групами:
а) іменники; б) прикметники в) дієслова.
У народі кажуть: людині легше йти в дорозі, якщо вона захопила із собою пісню. Та пісня допомагає перебороти смуток і відчай при лихій годині, розвеселить при втомі. Пісня робить людину щирою і доброю.
І. Цюпа
2. Спиши текст, вставляючи пропущені букви. Підкресли в тексті іменники. Доведи правильність свого вибору.
Біля в...еликого оз..ра в лісі стоїть д...р...в'яний будинок. у цьому будинку ж..ве Василько. Дідусь у Василька працює лісником. Тато й мама також доглядають ліс.
Василько ходить у третій клас.Хлопчик мріє стати лісником.
3. Від поданих слів утвори і запиши іменники за зразком. Постав наголоси.
Зразок. Швидкий - швидкість.
Молодий, кричати, гордий, ударити, садити, мудрий, робити, теплий.
4 лютого
1. Зі слів кожного рядка склади і запиши речення. Підкресли іменники - назви істот.
* ведмідь, мед, захотілося.
*на, він, забрався, пасіка.
* на бджоли, налетіли, гість.
*Мишко, господарки, відбивався, від, але, не відходив.
*дуже, вже, солодкий, мед.
2. Запиши по 3 іменники, що означають:
Прізвища, імена, по батькові людей: ....
Назви міст: ...
Назви річок: ...
Назви рослин: ...
Назви тварин:...
Клички тварин:...
3. Склади та запиши речення:
Миколка, грицики, Петрусь, васильки, збирали, Василько, миколайчики, Гриць.
5 лютого
1. Запиши слова в алфавітному порядку, вставляючи пропущені букви.
Л...мон, с...кунда, абр..кос, п..нал, д...ректор, в...рблюд, м...телик, д...путат.
2. Запиши іменники за зразком: один-багато:
Зразок: Село - села.
Чайник, яблуко, трактор, пташка, книжка, син, брат, вулиця, місто.
3. Розподіли іменники та запиши у 3 колонки відповідно до слів: ВІН ВОНА ВОНО
Донька, сад, сонце, батько, сестра, річка, край, мрія, озеро, море, олень, гілля, учениця, верба, барвінок, кошеня, серце.
29 березня
Диктант
Біля в...еликого оз..ра в лісі стоїть д...р...в'яний будинок. у цьому будинку ж..ве Василько. Дідусь у Василька працює лісником. Тато й мама також доглядають ліс.
Василько ходить у третій клас.Хлопчик мріє стати лісником.
3. Від поданих слів утвори і запиши іменники за зразком. Постав наголоси.
Зразок. Швидкий - швидкість.
Молодий, кричати, гордий, ударити, садити, мудрий, робити, теплий.
4 лютого
1. Зі слів кожного рядка склади і запиши речення. Підкресли іменники - назви істот.
* ведмідь, мед, захотілося.
*на, він, забрався, пасіка.
* на бджоли, налетіли, гість.
*Мишко, господарки, відбивався, від, але, не відходив.
*дуже, вже, солодкий, мед.
2. Запиши по 3 іменники, що означають:
Прізвища, імена, по батькові людей: ....
Назви міст: ...
Назви річок: ...
Назви рослин: ...
Назви тварин:...
Клички тварин:...
3. Склади та запиши речення:
Миколка, грицики, Петрусь, васильки, збирали, Василько, миколайчики, Гриць.
5 лютого
1. Запиши слова в алфавітному порядку, вставляючи пропущені букви.
Л...мон, с...кунда, абр..кос, п..нал, д...ректор, в...рблюд, м...телик, д...путат.
2. Запиши іменники за зразком: один-багато:
Зразок: Село - села.
Чайник, яблуко, трактор, пташка, книжка, син, брат, вулиця, місто.
3. Розподіли іменники та запиши у 3 колонки відповідно до слів: ВІН ВОНА ВОНО
Донька, сад, сонце, батько, сестра, річка, край, мрія, озеро, море, олень, гілля, учениця, верба, барвінок, кошеня, серце.
29 березня
Диктант
Весна
Настала весна. Сонце ллє на землю тепло. З півдня повернулися перші птахи, щебечуть веселі пісні. Молоденька травичка переливається смарагдовим блиском. Яскраве світло заливає все навколо. Радісне життя веселить серце.
На луках вже пасеться худоба. Селяни закінчили весняну сівбу. На городах висаджують ранні овочі.
За селом розкинувся гай.Леся і оксана пішли по квіти. Із запашними букетами прийшли додому.
(Коми не диктувати)
Завдання:
1. Виписати із тексту 3 прикметника і розібрати як частину мови.
На луках вже пасеться худоба. Селяни закінчили весняну сівбу. На городах висаджують ранні овочі.
За селом розкинувся гай.Леся і оксана пішли по квіти. Із запашними букетами прийшли додому.
(Коми не диктувати)
Завдання:
1. Виписати із тексту 3 прикметника і розібрати як частину мови.
А з якого моменту імена пишуть з маленької літери. (Оксана)
ВідповістиВидалити